Q&A - otázky a odpovědi

Zde naleznete naleznete aktuální informací ohledně implementace nových funkcí a modulů systému.
Níže je možné zapojit se do diskuze a sdělit nám svůj názor. Za zpětnou vazbu předem děkujeme.

Aktuální vývojové novinky a priority

  • Generování & podepisování smluv – 1.3.2023 bylo zpoplatněno jak generování, tak podepisování smluv prostřednictvím MAXIS. Za pouhých 9 kreditů je možné smlouvu vygenerovat z přednastavených šablon, za dalších 9 kreditů je možné smlouvu na dálku elektronicky podepsat.
  • CeMap cenové mapy – 1.3.2023 byly zpoplatněny cenové mapy napojené na databázi CeMap. Za pouhých 30 kreditů je možné stažení kompletní cenové mapy u nabídky, či akvizice včetně vygenerování reportu ve formátu PDF.
  • Klientská zóna II. fáze – byla spuštěna nové fukce v klientské zóně – možnost nahrávání dokumentu klientem. Takto nahrané dokumenty jsou automaticky propsány k nabídkám, či klientům přímo do MAXIS včetně e-mailové notifikace makléři nabídky.
  • Obecné poptávky – modul i jeho ovládání bylo kompletně přepracováno a je nyní jednodušší, vše je nyní možné ovládat přímo z detailu obecné poptávky. Nový video návod je k dispozici v sekci „video návody“ přímo v MAXIS.
  • Generování & podepisování smluv – 15.6.2022 byl modul spuštěn pro všechny uživatele MAXIS na 1/2 roku zdarmanávod naleznete v sekci „video návody“ přímo v MAXIS.
  • API rozhraní – 15.6.2022 byla spuštěna možnost napojení aplikací třetích stran Make, SmartEmailing, Google kontakty & kalendáře (probíhá příprava dalších služeb jako Mailchimp, Freelo), jednotlivé návody naleznete v sekci „video návody“ přímo v MAXIS.
  • Aukce – 15.6.2022 bylo spuštěno nové rozhraní na webových stránkách www.remax-czech.cz, obsahující možnost zadání on-line přihlášky do aukce u konkrétní nabídky (přihlášky se automaticky propíší jako soubory aukce přímo v MAXIS u dané nabídky), návod naleznete v sekci „video návody“ přímo v MAXIS.
  • Podmínky aukce – 15.6.2022 byla editace nabídky rozšířena o možnost vygenerování a propsání dokumentu „podmínky aukce“ přímo na www.remax-czech.cz k příslušné aukci, návod naleznete v sekci „video návody“ přímo v MAXIS.
  • Forecast – 15.6.2022 byla spuštěna nová statistika – Forecast (skládající se z předpokládaného data nároku na provizi a výše provize v rezervaci.
  • CeMap – 15.4.2022 byla spuštěna nová statistika CeMap – není již potřeba vytvářet nabídku / akvizici pro vygenerování cenové mapy od CeMap. Celý modul bude v budoucnu zpoplatněn přes kreditový systém, neváhejte jej tedy nyní vyzkoušet zcela zdarma.
  • Klientská zóna – spuštěna 16.3.2022 (návod naleznete v sekci „video návody“ přímo v MAXIS

 

V hlavním menu MAXISu naleznete položku „vývoj MAXIS“ obsahující seznam plánovaného vývoje včetně statusu jednotlivých úprav. Pokud se do projektu vývoje chcete aktivně zapojit, napište prosím na zbynek.hauzer@re-max.cz, obratem vám pošleme pozvánku.

220 komentářů

  1. Dobrý den,
    zatím nemám povolení k rezervaci zakázky od správce a ráda bych uvedla stav rezervace na fotku. Tu jsem nahrála do systému, ale nejde mi posunot na 1. pozici. Prosím o radu. Děkuji PK

    1. Dobrý den,
      je potřeba zvolit výchozí fotografii v příslušném sloupci. Berte však na vědomí, že nyní se nabídky NEPROPISUJÍ na WWW ano realitní servery. Aktuálně jsou nabídky zmraženy. Více informací ohledně exportů naleznete u svého MAXIS Mastera kanceláře.

  2. Dobrý den, e-mail od kolegyně – jedná se o ID nabídky č. 291575. Děkuji za pomoc:

    Zadávám do nového Maxisu nabídku prodeje souboru parcel. Zadala jsem tu největší a nevím, jak doplnit další 3 parcely. Když nezadám všechno, počítá se mi cena za m2 pouze z 1 parcely. Na LV je parcel více, já prodávám pouze některé. Díky za pomoc.

    1. Předám na kolegy, budeme vás kontaktovat napřímo + následně doplníme do návodů.
      Děkuji za podnět

      1. dobrý den, chci se zeptat, zda zadávání souborů parcel bylo již vyřešeno – nikde jsem nenašla zmiňovaný videonávod ani info, jak postupovat . díky

        1. Dobrý den, tato možnost v systému není k dispozici – realitní servery nic takového bohužel nepodporují.
          Zadejte do adresy nejvhodnější parcelu ze souborů, ostatní uveďte do popisu.

  3. Při zadávání nové zakázky a řazení fotografií bych uvítal možnost vybranou fotografii zařadit rovnou na konec seznamu. Při řazení většího množství fotografií je obtížné přesunout první fotografii na poslední pozici.

  4. Při zadávání adresy nemovitosti se mi krásně nabízí podobné adresy a kliknutím na tu správnou mám hotovo. Proč to takto nefunguje také u zadávání adres klientů?

    1. Dobrý den,
      zadávání adres full textem je důvodu doplnění RUIAN a je potřeba zadat celou adresu přesně. U klienta / kontaktu mnohdy přesnou adresu nevíte. Našeptávač obecně k adresám necháme doplnit. Děkujeme za podnět!

  5. Dobrý den, je možné nějak z nového Maxisu získat výstup „přehled blokovacích depozit“ jako bylo ve starém Maxisu? potřebovala bych mít přehled o výši blokovacích depozit. Děkuji

    1. Dobrý den, na tomto filtru již pracujeme. Měl by být zpracovaný do konce měsíce. Děkujeme za dotaz!

  6. Dobrý den, je možné vyfiltrovat nabídky jednotlivých makléřů nebo to jde jen podle jména seřadit? je to dost nepřehledné a nevím, kdo má kolik nabídek. Děkuji

    1. Dobrý den, je možné použít ikonu filtru v pravém horním rohu výpisu nabídek (poptávek, akvizic atd.) a makléře si vybrat plus případně si filtr uložit např. jak „filtr makléře XY“. Prosím podívejte se nejdříve na video návody, filtry jsou tam také zmíněny.

  7. Všechni poptavky se paruji už z odeslanimi nabidkamí. V připadu ručneho odesilani je možnost odeslat jen vlastni nabidky a to už prodane. Neni možnost nastavit odesilani kopie na vlastni e-mail, nebo odesilani jen na vlastni email. Nenašel jsem, kde se muže nastavovat text odesilani nabidek – personalizace.

    1. V tuto chvíli jsou funkce párování a veškeré exporty vypnuté. Budou nasazovány po kontrole nabídek a postupně. Zatím je nutné pouze zakázky překontrolovat / případně opravit označit pro export.

  8. Při naboru a ocenovani se použivaji porovnani s realizovanimi nabdiky v dane lokalitě. Nenašel jsem možnost filtrovat nabidek, kromě vlastni kancelaře.

    1. Dobrý den, funkce „cenových map“ ala starý Maxis je součástí implementace statistik II. fáze začátkem příštího měsíce. Nyní můžete využít cenové mapy od CeMap, které jsou integrované u nabídek a akvizicí. Děkujeme za komentář

      1. CeMap jsou nabidkove cení. Použivam uz více let. Nemuže nahradit realizace a rezervace zakazek a porovnani u naboru. Take ne mluvimě o Cenových mapach MAXIS 1 ale o seznamu realizovaních, rezervovanich, aktivnich a zakazek v připravě.

        1. Dobrý den,
          tento týden budou v CeMapu k dispozici i transakční ceny z Cenovamapa.org
          Stejně tak domlouváme u CeMap další speciální ceny a exkluzivní podmínky pro všechny naše kanceláře.
          Děkuji za dotaz

          1. Cenovemapy.org použivam taky. Jsou to ceny staženi z katastru co znamena už 6-9 měseců potom jak mame udaje v RE/MAXU. Porovnaval jsem počet transakci a pruměrne realizovovane ceny na určity ku v Praze v 2019. Vysledek že RE/MAX ma cca 7% transakci a pruměrny realizovane ceny se liší o meně než 1%. Jen že o 2 čtvrtleti zpět. RE/MAX má už teď data za přiští čtvrtleti. To funguje u bytu ale u domy jsou jen zakladní informace, zastavena plocha. Pro stanoveni prodejní ceny je RE/MAX databaze nenahraditelna. Venkov nemaji dotatek dat. Napřiklad typ bytu je agregovan z m2 a neni to skutečni udaj. Pronájmí nejsou – protože katastr ta data nema. Fotky, popis, stav, připojky atd. Cenovamapa.org nema takže jak porovnavat. Z RE/MAX dat mužeme udělat lepši produkt než Cenovamapa.org, CeMap a Cenovamapa.cz dohromadí.

          2. Dobrý den,
            děkuji za názor i podněty.
            Cenové mapy ze starého MAXISU budou implementovány v následující II. fázi projektu, jak je zde již několikrát napsáno. Takto také bylo odsouhlasenou radou franšízantů a IT radou.
            Pořadí implementace jednotlivých úprav není v tuto chvíli z časového hlediska možná.

        1. Dobrý den,
          to bohužel nyní není možné, starý MAXIS je nyní konzervovaný a dochází k jeho migraci na záložní servery.
          Děkuji za dobrý dotaz

  9. Černý vykřičník v Přehledu nabídek – svítí, že je nabídka starší než 60 dnů, k čemu to je? Lze to nějak odstranit? Vadí to nebo to je jen informativní hláška? Děkuji.

    1. Dobrý den, dobrý komentář. Černý vykřičník obecně znamená, že v systému tuto nabídku nikdo needitoval 60 dní. Více vysvětlení naleznete v nápovědách systému vždy pod ikonou otazníku v pravém horním rohu daného modulu.

  10. Dobrý den, bylo by možné odstranit datuum z Protokolu o prohlídce, aby si ho makléř mohl vytisknout předem.
    Děkuji

    1. Dobrý den, „Protokol o prohlídce“ je primárně určený pro vyplnění na místě prohlídky -> např. na mobilním zařízení. Obecnou tiskovou sestavu pro protokol prohlídky připravujeme samostatně.

  11. Prosím o upřesnění, zda chápu správně, že exporty ze starého Maxisu budou zítra ráno smazány a nové exporty z nového Maxisu můžou trvat až 3 dny. Děkuji

    1. Dobrý den, přesně jak píšete. V závislosti na počtu odesílaných nabídek na realitní servery (což může být i přes 6.000 nabídek) může tento export trvat i několik dnů. To znamená, že vaše konkrétní nabídka může být zobrazena na serverech třeba již do půl dne. Děkuji za relevantní dotaz!

  12. Dobrý den, automatický rozesílač je nyní pozastaven, ale po 9.9. kdy bude opět aktivován, jak informujete, potřebuji vědět odpovědi na tyto otázky. Vidím, ze se jeden z kolegů již ptal, ale bohužel jsem nenašla odpověď.

    1) kde si mohu v systému navolit svuj osobní text, který bude v emailu v rámci automatického rozesílače pro mého klienta?
    2) jak si mohu navolit do automatického rozesílače spárované nabídky na mou poptávku? jedná se mi o to, že někdy se stane, že se mi nabídne nemovitost, která uplně 100% neodpovídá poptávce mého klienta a raději ručně vyfiltruji nabídky tak, aby klientovi chodily nabídky, které mu vyhovují. Jde mi tedy o to kde si mohu zaškrtnout nabídky pro automaticky rozesílač.
    3) kde mohu vidět podmínky spolupráce s kolegy? respektive výši provize. Dříve bylo vidět po kliknutí na nabídku kolegy, která se spárovala s mou poptávkou.

    děkuji a přeji hezký den,
    Michaela Masopustová

    1. Dobrý den,

      zajímá mě totéž.

      Ještě jsem při ručním rozesílání párů narazil na problém s odkazováním – u některých párů vůbec není odkaz na inzerát (více foto, atd ..) a když už je, tak s kontaktem na makléře nabídky, což pak mate klienta poptávky…

      1. Dobrý den,
        aktuálně vlastní text systém neumožňuje (toto máme naplánováno v pravidelných měsíčních updatech systému), pouze vlastní podpis v nastavení uživatele.
        Spolupráce jsou vidět v editaci nabídky -> exporty -> ve spodní části „obchodování“.

        Prosím pošlete mi konkrétní případy na zbynek.hauzer@re-max.cz, budeme řešit individuálně

        1. Dobrý den,

          systém stále při ručním rozesílání párovaných nabídek posílá klientům odkazy na nabídky s kontaktem na makléře nabídky.

          Dále se mi u poptávky (byt – nájem) objevilo 21 párů, ovšem asi polovina z nich byla dražší než zadaný limit, další byly vybavené nebo ve špatném stavu, což již nelze vyfiltrovat? Následně jsem tedy 18 párů odmítl, v přehledu mi však stále svítí počet 21 poptávek a když chci ty 3 vybrané poslat klientovi, opět mám možnost vybrat ze všech 21 nabídek, takže musím opět ručně dohledávat. Pracuje se na opravě? Nebo kdy toto bude vyřešeno?

          1. Dobrý den,
            v průběhu dnešního dne bude upraveno. Jak text, tak i linky na nabídky tak jak bylo v MAXISu 1.
            Ostatní vaše připomínky předám programátorům a za nahlášení velice děkuji!

  13. Dobrý den,
    prosím, mohu vytisknout u konkrétní zakázky kartu nemovitosti?
    Děkuji, Jana Bednářová

    1. Dobrý den, tiskové sestavy jsou dostupné přes nabídku 3 teček u každé nemovitosti. Více naleznete pod ikonou otazníku v příslušném modulu.

  14. Dobrý den, u nabídky kolegyně 244-N01082 nemůžeme zvolit v Typu nemovitosti Parkovací stání, protože tam není. Co máme v případě parkovacího stání tedy volit za typ nemovitosti?
    Děkuji Vám.

    1. Dobrý den,
      děkuji za relevantní dotaz. V tomto číselníku reflektujeme požadavky realitních serverů, nnapř. tedy „Parkovací stání“ nemají v číselníku ani Sreality. https://www.sreality.cz/hledani/ostatni držel bych se nejbližšího možného pojmenování – garážové stání / garáž.

      Děkuji

  15. Dobrý den, nebylo by možné přidat do přehledu nabídek (aktivních, rezervovaných) sloupec Makléř. Nabídky v rezervaci jsou nepřehledné, jde to jen přes filtr podle jednotlivých makléřů. Děkuji

    1. Dobrý den, předáme na programátory. Prozatím je možné si filtry alespoň ukládat.
      Děkuji za relevantní požadavek

  16. Dobrý den, myšlenka generování prohlídkových formulářů se nám velice líbí, nicméně máme drobnou připomínku. Bylo by možné, aby se tam automaticky NEGENEROVAL datum ve spodní části vlevo v dokumentu? Ráda si připravuji podklady dopředu, když mám čas a prostor a většinou to není v den prohlídky. Uvítala bych, aby to mohl být upravitelný údaj. Věřím, že to přivítají i ostatní kolegové. Velice děkuji.

    1. Dobrý den, „Protokol o prohlídce“ je primárně určený pro vyplnění na místě prohlídky -> např. na mobilním zařízení. Obecnou tiskovou sestavu pro protokol prohlídky (bez generovaného data) připravujeme samostatně. Více o plánovaných implementacích naleznete ZDE

  17. Dobrý den, mám zde problém uživatele s iPAD a iOS.
    1) Seznam nabídek je špatně zobrazen, sloupečky se „scvaknou“, takže např. není vidět v režimu na šířku ony puntíky a ID nemovitosti. Musí otáčet na výšku, aby vše viděl. Prosím o kontrolu responzivity.
    2) Tisk nabídky do PDF skončí (po výběru zobrazení) a kliknutí na „Stáhnout PDF“ na té samé stránce jako okno v popředí. Není žádná možnost s tímto náhledem pracovat a donutit ho k tisku. Asi bych to řešil jako „otevřít na nové stránce „_blank“ a tím by se s tím dalo pracovat. Windows jsou OK, klasicky nabízejí otevřít nebo uložit (ano, vím, že závisí také na nastavení prohlížeče).
    Děkuji 🙂

    1. Dobrý den, předávám na programátory.
      Pokud aplikaci testujete testujete aktivně na tabletu, nechcete se zapojit do implementací inovací a trochu nám pomoci v tomto směru?
      Více naleznete zde…

  18. Dobrý den, jak mám zadat adresu přes našeptávač, pokud nabízím projekt, který zatím nemá č.p.?
    Děkuji

    1. Dobrý den,
      zadejte číslo pozemku, nebo nejbližší možnou adresu a zvolte rozostření na ulici. Děkuji za dotaz

  19. Dobrý den, včera nešlo vkládání dokumentů do již uzavřených (zobchodovaných) zakázek, psal jsem to i do chyb, ale tam to nevidím v přehledu řešení.

      1. Nejde nám to vkládat. Když dáme editovat dokumenty, píše“nelze editovat nabídku pokud je obchodní případ ve stavu „zobchodované“. Mimochodem je tam chyba ve slově „zobchodované“(napsáno „zobchodané“)

        1. Dobrý den, zadáno k úpravě. Do konce tohoto týden bude upraveno.
          Děkujeme za relevantní podnět!

  20. Zdravím, ještě jednou, nevidíme možnost exportu u již uzavřených (zobchodovaných) zakázek. Jaké budou možnosti a pravidla?

    1. Dobrý den, přidávám se k dotazu, taky bychom to potřebovali. Zobchodované zakázky exportujeme (exportovali jsme) na server REMAX. Děkuji

      1. Dobrý den, budeme povolovat hned po vyexportování prvních dávek exportů. Exporty zobchodovaných budou fungovat podle pravidel původního MAXISU.
        Děkujeme za dotaz!

          1. Dobrý den,
            na tomto požadavku již pracujeme, funkce by měla být implementována do 14 dnů.
            Děkuji za dotaz

  21. Prosím, jak zadám čas začátku a konce aukce? Nabídlo mi to pouze datum. Jsme zvyklí s některými klienty vyhodnocovat aukce přesně v čas jejich ukončení společně. Prosím o rychlé info, potřebuji otevřít aukci zítra. Děkuji.

    1. Dobrý den, děkuji za nahlášení chyby. Předám na programátory k opravě do konce dnešního dne.

  22. Dobrý den, Podnět na inovaci : u poptávek by se dalo výhledově nastavit více kritérií? Konkrétně když hledám dům, nemohu si nastavit kromě plochy domu jako další kritérium i plochu pozemku, klient chce pozemek nad 1500 m2, párují se mi zbytečně i domy s malými pozemky. Ve vyhledávačích na realitních serverech toto lze… Děkuji

  23. Dobrý den, mám podnět od kolegy, že exporty do PDF jsou prozatím horší než ve starším Maxisu:

    při potřebě tisku nemovitosti do desek na prohlídku se dá z Maxisu dostat jen jakási A4 pouze s malou částí popisu a jen 3 fotkami…
    Vypadá to blbě. Myslím, že by ten tisk měl vypadat alespoň stejně jako ve starém Maxisu.

    Děkuji Vám :-).

    1. Dobrý den, pro tisk na A4 a A5 je možné použít vlastní text. Odlišný nebo zkrácený dle uvážení. Tisková sestava s plným textem na 2 stránky se již připravuje. Tento i další podněty naleznete https://rem.ax/MAXISinovace
      Děkujeme za připomínku

  24. Dobrý den,
    prosím, lze zobchodovat zakázku s přeskočením stavu rezervace? Nebyla uzavřena rezervační smlouva.
    Děkuji.

    1. Dobrý den,
      tento krok není možné přeskočit, zadávají se zde parametry jako finální ceny a kupující.
      Děkuji za dotaz

  25. Chci se zeptat, jak to je v Maxisu s GDPR? Pokud s klientem mám podepsanou smlouvu, nepotřebuji mít od něj souhlas. Mám jen povinnost informovat ho o způsobu zpracování osobních údajů. Pokud ho informujeme písemně, jako dosud přílohou zprostředkovatelské smlouvy, co máme zadat do maxisu? Co si mám představit pod volbou mailem nebo SMS. Co v takovém případě odchází klientovi?

    1. Dobrý den Michale, v MAXISU je možné vložit souhlas ručně a zadat způsob potvrzení, např. písemně. Mrkněte prosím na video návod „Adresář“ na https://rem.ax/navodyMAXIS v 1:50 je o GDPR zmínka.
      Děkuji za dotaz

  26. Dobrý den, nahrání 360° fotografie je opět možné jen přes link na cizí stránku. Doufal jsem, že budeme moci vkládat do nabídky přímo JPEG soubor. SReality a Facebook to umí zpracovat – je tu možnost, že to v budoucnu zchroupe i nový MAXIS?
    Pro tvorbu 360° fotografií používám RICOH Theta S.

    1. Dobrý den, i tuto úpravu máme naplánovanou v „inovacích“. Tento měsíce řešíme především funkční – nutné požadavky.
      Děkujeme za trpělivost a relevantní dotaz

  27. Dobrý den,
    jak se dá zkopírovat realizovaná zakázka do stavu přípravy (myslím tím pronájem). Zakázku jsem sice našel, ale nevím jak dál. Všiml jsem si, že je tam uvedena jenom jedna fotka i když u zakázky jich bylo více ( to je jenom pro náhled v historii, nebo budu muset fota dodávat znovu) Děkuji za odpověď:)

    1. Dobrý den Radku,
      zobchodovanou nabídku je možné zkopírovat přes nabídku 3 teček –> Ostatní akce –> zobrazit další akce –> klonovat nabídku.
      Fotografie u nabídek před rokem 2018 byla migrována vždy jen jedna z důvodu redukce objemu dat a kvalitě prezentace nabídky samotné.
      Děkuji za dotaz.

  28. Dobrý den, nevidím nikde hodnocení makléřů od klientů? Je resp. bude to také součástí statistik, které budou dostupné až v říjnu..?

    1. Dobrý den,
      hodnocení makléřů je vidět ve spodní části při náhledu profilu makléře. Případně jakožto „Admin“ kanceláře můžete jít přes hlavní menu –> uživatele –> přehled –> klikněte na Id makléře, kterého chcete vidět a ve spodní části naleznete sekci „Hodnocení makléře“
      Děkuji za relevantní dotaz

  29. Přeexport – prosím o možnost zaškrtnutí kompletního seznamu inzertních serverů na přeexportech. Možná že i na jiných úkonech kde bude pruda označovat jednotlivé servery. Díky

    1. Dobrý den,
      stále ještě řešíme realitní servery a jejich exporty. Kdyby všech 1000 makléřů začalo klikat reexport všeho co mají v nabídce, mělo by to zásadní vliv na probíhající exporty, které nyní musíme řídit ručně.
      Následně v plném provozu tuto možnost povolíme.
      Děkuji za relevantní dotaz!

  30. A u vkládání fotek postrádám možnost „posunout na začátek“ a posunout na konec“.

    1. Dobrý den,
      fotografie je možné přesouvat kurzorem myši.
      Váš návrh zadám do dalšího developmentu.
      Děkuji

  31. Dobrý den, jak prosím nastavím, aby se mi u nabídky na stránkách RE/MAX ukazovala poloha nemovitosti na mapě? Ve starém Maxisu se automaticky zobrazila po zatrhnutí zobrazení přesné polohy nemovitosti. Nyní se mi u nových zakázek mapa nezobrazuje. Mám na mysli mapu v náhledu prvních 4 fotografií na výpisu všech nabídek makléře. Děkuji

    1. Dobrý den,
      na mapě již pravujeme. Při zadání se generují špatné GPS.
      Během tohoto týdne bude opraveno všude.
      Děkuji za komentář

  32. Dobry den. V přehledu nabídek prosím přidat možnost zapnuti sloupců ‚Interní číslo developera‘. Při práce z developerským projektem kde je vice bytu v seznamu nabídek není možné poznat která nemovitost je která. Je nutné proklikávat každou nabídku. Dekuji.

    1. Dobrý den,
      předám na programátory, aktuálně tato možnost vzhledem k počtu projektů úplně chybí.
      Děkuji za dobrý dotaz.

  33. Dobrý den, mám dotaz ohledně nastavení exportů na realitní servery. Jak přesunout realitní server z aktivní záložky do neaktivní? Děkuji

    1. Dobrý den,
      deaktivaci v tuto chvíli raději uděláme za vás na podpoře. Pošlete mi prosím na e-mail zbynek.hauzer@re-max.cz jaký můstek chcete deaktivovat. Podotýkám, že je toto možné pouze pro celou kancelář a podnět k tomuto kroku musí přijít od Admina kanceláře, nebo majitele.
      Děkuji za dotaz

      1. Děkuji, pošlu na Váš email. Mám ještě další dotaz ohledně statistiky nabídek. Je někde možné najít statistiku aktivity makléřů u nabídek, kde bude vidět, které nabídky byly makléři jakkoliv upraveny (úprava textu, změna ceny, změna stavu, atd.). Ve starém Maxisu bylo toto pěkně přehledné. Děkuji

  34. Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, kdy budou odcházet spárované nabídky na základě zadaných poptávek? Případně co pro to mohu udělat. Děkuji a přeji hezký den.

  35. Dobrý den, prosím o informaci jak přexportovat nabídku v případě, že jsem vyměnila fotografie. Mám vše označit jako NE a pak znovu ANO? Děkuji

    1. Dobrý den,
      nabídka se exportuje v dávkách každou cca hodinu. Pokud chcete vyvolat změnu rychleji, můžete tak učinit přes volbu 3 teček na konkrétní nabídce a zvolit přeexportovat.
      Děkuji za dotaz

  36. Dobrý den, prosím, stačí opravdu přeexportovat nabídku přes volbu 3 teček u konkrétní nabídky? Za jak dlouho se propíše změna v inzerci na realitní servery? Ve starém Maxisu to trvalo pár minut, dnes po několika hodinách stále na SRealitách staré znění. To stejné řešila dnes kolegyně, takže se mi nezdá, že bychom dělaly obě stejnou chybu, ale kdoví 🙂 Děkuji

    1. Dobrý den,
      ano stačí, nyní vzhledem k velkému náporu změn nabídek trvá propsání cca hodinu.
      v příštím týdnu by se měl tento čas zásadně zkrátit.
      Děkuji za dotaz

  37. Dobrý večer, vážně špatně se „hýbe“ s fotkami při nutnosti změny pozice v pořadí jejich zobrazení (zvláště, když je jich větší množství). Pomohla by možnost přepnutí se do náhledů fotek (formou „dlaždic“) nebo alespoň zmenšení řádků (čili náhledu každé fotky ve sloupci).

    1. Dobrý den,
      děkujeme za připomínku. Předám programátorům jako podnět pro vylepšení.

  38. Napárované poptávky nezohledňují již zpracované nabídky, které byly již dříve poptávajícím odeslány např. formou e-mailu.

  39. RAMS – množí se mi dotazy na posouvání termínu povolení uzavírání zakázek do RAMSu. Makléři po mě chtějí reálný termín povolení uzavírání. S ohledem na plánované dovolené makléřů a asistentky a vaše posouvání termínu se jim ani nedivím.
    P.S. – šla by odpověď na naše otázky zasílat automaticky i na email, abychom nemuseli hlídat reakci?
    Děkuji

    1. Dobrý den,
      odeslání do RAMS bude možné od 24.9.
      Odpověď posílám i do e-mailu.
      Děkuji

  40. Dobrý den,
    prosím, lze hromadně stáhnout originály fotek jako v původním Maxisu?
    Děkuji za odpověď.

    1. Dobrý den,
      tato možnost není aktuálně k dispozici, předám požadavek na programátory.
      Děkuji za podnět

  41. Dobrý den, chápu, že se jedná o veliký přesun, ale nebylo by možné do doby, než budou přesunuta všechna data, někde zpřístupnit naší cenovou mapu? Je to pro nás velmi důležitý nástroj. Děkuji.

    1. Dobrý den,
      do starého MAXISU jednoduše nyní přístup nemůžeme zajistit. V těchto dnech stále vytěžujeme programátory s laděním chyb hlavně díky poskytnutí špatných přístupů ze strany Srealit. Hned jak se nám trochu uvolní ruce, budeme hledat rychlejší řešení pro cenové mapy.
      Děkuji za dotaz

  42. Dobrý den,
    řešíme prodej zahrady resp. pozemku, která se skládá z více parcel. Při zadání přesné adresy lze zadat pouze jedna parcela a z této se generuje plocha pozemku. Ta nám ale nesedí se skutečnou prodávanou plochou.
    Lze celkovou plochu nějak přenastavit?
    Děkuji

    1. Dobrý den,
      v nabídce -> záložka vlastnosti naleznete kompletní specifikace ploch, které si můžete libovolně upravovat.
      Děkuji za dotaz

  43. Dobrý den, mám dotaz ohledně statistiky nabídek. Je někde možné najít statistiku aktivity makléřů u nabídek, kde bude vidět, které nabídky byly makléři jakkoliv upraveny (úprava textu, změna ceny, změna stavu, atd.). Ve starém Maxisu bylo toto pěkně přehledné. Děkuji

    1. Dobrý den,
      informace o změnách nabídky naleznete v časové ose u konkrétní nabídky přes náhled –> druhá záložka „Časová osa“

      1. Dobrý den, ano vím, to je jedna možnost. Zde však musím otevírat jednu zakázku po druhé, což je časově dost náročné. Jedná se mi o celkový náhled, kde bude přehled všech nabídek s viditelnou poznámkou poslední provedené úpravy. Ve starém Maxisu jsem tuto funkci využívala denně. Věřím, že by tuto možnost kontroly uvítali i další asistentky, majitelé kanceláří, manažeři … Děkuji.

        1. Dobrý den,
          časovou osu také naleznete po pravé straně už ve výpisu u každé nabídky v záložce „ČASOVÁ OSA“.

          Děkuji za dotaz

  44. Prosím, je možné vrátit mylně zadaný stav nabídky ,,ZOBCHODOVÁNÍ“ zpět na REZERVACE? Týká se nabídky ID185-NP01839.
    Děkuji.

    1. Dobrý den,
      tento krok je nevratný, je potřeba zrušit obchodní případ a vytvořit jej znovu.
      Vše se propisuje do časové osy má návaznost na statistiky.

  45. Dobrý den, bude možné při posílání zakázky do rams měnit údaje? Stalo se mi, že mám chybu v kupní ceně, ale již není možné ji nikde změnit. Ani netuším, kde toto opravit?
    Ve starém maxisu toto byla ještě poslední volba změny (měnit datum, cenu, provizi, případně změna makléře a možnost přidat dalšího spolupracujícího).
    Děkuji.

  46. Dobrý den,
    je možné předat zobchodovanou zakázku z roku 2019 na jiného makléře tak, aby se dostal k fotkám a detailům o případu? Jedná se o pronájem po makléřce, která u nás již nepracuje.
    Děkuji za pomoc

    1. Dobrý den,
      Admin kanceláře má možnost čtení kompletních informací u zobchodované nabídky.
      Takovou nabídku je možné také klonovat a přiřadit jinému makléři např. při opakovaném pronájmu.
      Děkuji za dobrý dotaz!

  47. Práce s poptávkami:
    Pokud některou nabídku odmítnu, není logické, aby se mi pak zobrazovala při zobrazování nabídek pro rozeslání. Pokud už se také nabízí k rozeslání, bylo by alespoň fajn, aby byla označena jako odmítnutá a nemusel jsem si pamatovat ID apod.
    Pokud některé nabídky odešlu, bylo by dobře, aby to bylo označeno jako ve starém maxisu, že nabídka byla odeslána.

    1. Dobrý den,
      to je velice dobrá připomínka. Na poptávkách stále pracujeme a snažím se je odladit a odstranit veškeré „dětské nemoci“.
      Děkuji za poznámku

      1. Ahoj Zbyňku, k poptávkám jsem objevil ještě to, že v zásadě nelze použít komunikaci s makléřem nabídky u spárované zakázky na pronájem (přijmutí obchodu). Nabízí to jen zaškrtnutí spolupráce 75/25, což je u pronájmů nesmysl (tam je třeba, aby každá strana měla provizi od svého klienta).

  48. dobrý den, jak vyexportuji již uzavřenou zakázku (OP), které je již v RAMS. Dříve jsem po uzavření exportoval na naše stránky – prodáno.
    Děkuji

    1. Dobrý den,
      dobrý dotaz, na který by měl znát odpověď váš MAXIS Master (bylo řečeno na webináři 22.9.2020). Na této úpravě již pracujeme, v následujících týdnech bude nasazena do provozu v podobě jako měla ve starém systému.

  49. Dobrý den, je možné při posílání zakázky do rams měnit-opravovat údaje? Makléřka zobchodovala zakázku 064-N02396, ale neuvedla výši provize (má tam 0,. Kč) a netuším, jak to opravit?
    Ve starém maxisu toto byla ještě poslední možnost zakázku upravit. Děkuji za odpověď.
    Děkuji.

    1. Dobrý den,
      nejjednodušší je archivovat obchodní případ a vytvořit ho znovu se správnou výší provize.
      Děkuji za dotaz

      1. Dobrý den,
        na to samé jsem se ptala 24.9., ale nebylo mi odpovězeno.
        Sice se lze vrátit přes archivaci, ale pak musíte zadat vše od rezervace, po zobchodování znovu. A pokud je třeba upravit jen jeden údaj, je toto strašně komlikované (pokud vezmu v potaz, že rezervaci a zobchodování si dělá makléř sám a do ramsu pouze admin).
        Určitě by bylo lepší nechat editovat ty pole v odesílání do rams, aby člověk nemusel procházet celým případem znovu.
        Také se stává, že makléři při rezervaci slevní/zdraží cenu nemovitosti, chtějí mít vyexportovanou rezervaci na stránkách, ale cenu chtějí nechat původní a při uzavření se opět musíme vrátit, abychom cenu upravili, tak by bylo dobré, mít možnost zadat aktuální/konečnou cenu nemovitosti až při zadávání zobchodování.
        Děkuji.

  50. Dobrý den, prosím, je možné vyhledávat zobchodované případy podle data zobchodování? Zobchodované případy se mi řadí pouze podle jejich ID čísel, což dá velkou práci vyhledávat ty naposledy uzavřené…. Děkuji moc za radu.

    1. Dobrý den, sloupce (s možností řazení) ve výpisech tento týden přidáváme, aby si každý uživatel navolil své jaké potřebuje.
      Zkuste tedy 2.10.2020, kdy by měli sloupce být přidány.

  51. Dobrý den, chápu to správně, že dokud nebude zprovozněné automatické rozesílání nabídek spárovaných s poptávkami, tak musím mít zaškrtnuté VIP a rozesílat klientům každý den ručně? A s tím spojený ještě dotaz, který tady myslím již zazněl – budou nějak odlišené nabídky, které už jsem klientovi odeslala např. den předtím? Děkuji! Pěkný den.

    1. Dobrý den,
      přesně jak píšete. Každým dnem by tyto nové funkce měli být nasazeny vč. informací o odeslání atp.
      Děkuji za dobrý dotaz.

  52. Dobry den,
    export prodaných nemovitostí na min web Remax – bude? Myslím, že je to velmi strategické při prezentaci..
    S pranim hezkeho dne Filip Kovarik

    1. Dobry den,
      už vím, projel jsem dotazy výše 🙂 .. jen jsem zprvu nehledal pomocí cmd+f „vyexportuji“, ale jen „export“. Díky za odpověď – BUDE.
      😉
      Filip Kovarik

  53. Při tisku nabídky, se tiskne jen část stránky a v popisku jsou na konci tři tečky a zbylé informace nejsou. Jak to mohu vytisknout celé?

    1. Dobrý den,
      tiskne se vždy jen zkrácený popis aby se na všech tiskových sestavách zobrazoval korektně. Text pro tiskovou sestavu je možné před samotným tiskem upravit. Tisková sestava s celým textem se nyní připravuje.
      Děkuji za dobrý dotaz

  54. Dobrý den, kde uvádím spolupráci s jinou kanceláří (RE/MAX či jiné). V případě, že je zakázka již v rezervaci a nyní před zobchodováním, tam potřebuje makléřka doplnit tuto spolupráci, ale nevíme kam do jaké části, případně kam nahrát fakturu s jinou RK? děkuji za odpověď

    1. Dobrý den,
      v nabídkách -> v každém pohledu naleznete pod šipkou daného seznamu položku „spolupracované“, kde naleznete všechny nabídky a OP, ve kterých Vás opačná strana zadala jako spolupracujícího makléře.
      Děkuji za dobrý dotaz

    1. Dobrý den,
      bohužel předávací protokol nyní není k dispozici podepisovat / posílat / tisknout takovýmto způsobem.
      Rozhodně je to však dobrý podnět pro doplnění takové funkce.
      Děkuji

  55. A ještě bych se chtěla prosím zeptat – nezvažujete, že by v odeslané nabídce spárované s poptávkou byla úvodní fotografie nemovitosti větší? Přijde mi, že by to bylo přehlednější. Moc děkuji. Pěkný den.

    1. Dobrý den,
      větší fotografie do emailů zatím neplánujeme, jednalo by se o úpravu všech šablon, ve kterých je tento element použit a na to nyní není moc prostoru.
      Děkuji za dotaz

  56. Dobrý den, mám dotaz k webu nemovitosti. Zajímá mě, jakým způsobem celá věc funguje. Jestli jsem to dobře pochopila, tak pokud budu chtít vytvořit webovou stránku nemovitosti, musím zaplatit 200 kč za kredit. Tato částka se platí každý měsíc? A platí to pouze na jednu nemovitost? A jakým způsobem funguje propagace nemovitosti?
    Děkuji za zodpovězení všech dotazů.

    1. Dobrý den,
      web nemovitosti funguje jako „microsite“ na url https://xxxxxxxxxxx.remax-reality.cz.
      Cena této služby je 200 kreditů / měsíc a platí pouze pro jednu nemovitost.
      Propagovat můžete následně tuto URL ve svých kanálech na sociálních sítích a vákonnostních platformách.

      Děkuji za dobrý dotaz!

  57. Dobrý den, když chci tisknout leták nemovitosti (všechny typy), je k dispozici pouze první strana a text z inzerce tu není kompletní. Bude toto nějak rozšířeno?
    Děkuji.

    1. Dobrý den,
      u tiskové sestavy „varianta B“ máme nyní možnost zaškrtnutí „Vytisknout celý text“.
      Pokud se tato volba osvědčí, můžeme doplnit i do ostatních sestav.
      Děkuji za dobrý dotaz

      1. Dobrý den,

        to by bylo určitě skvělé. Ideálně hned u první tiskové varianty, kde je možnost vytisknout nabídku s více fotkami. Nyní to makléři flikují tak, že musí vytisknout variantu B s plným texem, a pak k tomu dotisknou druhou stranu s fotkami z varianty A. Ušetřilo by to čas 🙂

        Děkuji
        Vendula Špinková

  58. Dobrý den,

    ráda bych se zeptala, zda je možná u nemovitosti nastavit, že se jedná o exkluzivní zastoupení tak, aby se to propsalo pod inzerát v Srealitách. Bohužel se to propisuje jen tehdy, když se to ručně nastaví přes portál Sreality.

    Předem děkuji za odpověď 🙂

    1. Dobrý den,
      na implementaci této funkce již pracujeme viz „Obecné informace a upozornění“ v horní části Q&A.
      Děkuji za dobrý dotaz

  59. Dobrý den, mám dotaz k odesílání spárovaných nabídek klientům – i když vypnu VIP, tak se to klientům samo neodesílá.. v jaké je to prosím teď fázi? Je stále potřeba ruční rozesílání? A stále mi to ukazuje spárované i jiné lokality atp., na tom se také pracuje? Mockrát děkuji! Pěkný den.

    1. Dobrý den,
      překontrolujte prosím zda máte u daného klienta ve vlastnostech / nastavení (v editaci klienta) povolenou volbu „zasílat nabídky k poptávkám“.
      Případně mi prosím pošlete na e-mail o jakou přesně poptávku se jedná.
      Děkuji za relevantní dotaz

    1. Dobrý den,
      možnost exportu má na základě rozhodnutí Rady Franšízantů pouze admin kanceláře.
      Připravujeme však API napojení na e-mailingové platformy a Google kontakty, které by se mělo spustit v následujících týdnech.
      Děkuji za relevantní dotaz

  60. Dobrý den,
    šlo by udělat prodlužování poptávek nějak jednodušší, tak na jedno/dvě kliknutí.

    1. Dobrý den,
      to je velice dobrý podnět. Zkusíme vymyslet. Máme ale nyní stovky dalších podnětů pro úpravu a nerad bych sliboval nějaký přesný termín.
      Děkuji

  61. Dobrý den,
    zajímalo by mě, jak funguje export zobchodovaných zakázek. Při akci „Zobchodovat “ je možnost nastavit export prodané/pronajaté nemovitosti po dobu 60 dní. Ani při zaškrtnutí této možnosti se však nemovitost nezobrazuje.
    Děkuji za pomoc

    1. Dobrý den,
      začaly jsme pracovat na doplnění této funkce o možnost manuálního exportu přes akce exportu nabídky. Z tohoto důvodu jsme export pozdrželi. V týdnu od 2.11.2020 by měla být funkce plně k dispozici.
      Děkuji za relevantní dotaz

  62. Dobrý den,
    chci se zeptat jak mohu smazat nabídku, u které mi vypršela smlouva, nebo jak ji uvést do neaktivního stavu, aby se klientce neodesílal přehled s ohlasy k nabídce i přes to, že nabídka není už více jak 14 dní exportovaná? Jde to nějak udělat? Sama jsem bohužel nedohledala jak.
    Předem děkuji za odpověď

    1. Dobrý den,
      takovou nabídku je nutné archivovat přes možnosti nabídky.
      Děkuji za dotaz.

  63. Dobrý den, děkuji Vám za Vaši skvělou a nepochybně velmi náročnou práci na novém systému. Přinese dlouhodobě spoustu úspory našeho času a je celkově přehlednější a modernější.
    Přesto bych se ráda připojila ke spoustě kolegů a apelovala na to, aby do systému byla co nejdříve vrácena historie zakázek včetně fotografických podkladů.
    Statistiky a možnost zpracování cenové analýzy dle dat, která máme z vlastních zakázek napříč celým REMAXem jsou naprosto bezkonkurenční výhodou na celém trhu. Nejde ani tolik o čísla a textové údaje (ceny, data uskutečnění apod.), ale obrovskou přidanou hodnotu nám dávala právě možnost nahlédnout do fotogalerie jednotlivých uskutečněných zakázek. Právě fotografie jsou tím, co nám umožňuje mnohem přesnější ocenění nemovitosti (porovnání stavu nemovitosti uvnitř).
    Velmi se přimlouvám, aby tato konkurenční výhoda byla do MAXIS vrácena co nejdříve.
    Děkuji Vám Ilona Macková

    1. Dobrý den,
      cenové mapy a pohled na nabídky celé sítě (i ty realizované) jsou nyní prioritou developmentu a každodenně na nich pracujeme.
      Bohužel máme mnoho dalších priorit a chyb při zadávání nových nabídek uživateli do systému, které musíme každodenně řešit.
      Věřím, že v průběhu listopadu bude alespoň jedna z těchto zásadních funkcí implementována.
      Děkuji za relevantní dotaz

  64. Dobrý den pane Hauzere,
    mám dotaz k mezimakléřské spolupráci:

    Dvěma mým poptávkám byly napárovány nabídky, které vyhovovaly, proto jsem makléřům nabídky odeslal zprávu z Maxisu s přednastaveným textem ,,Přijímám Vaši nabídku spolupráce“, ale nepřišla mi žádná zpětná vazba (a kolegům prý ta zpráva také ne) a když nyní hledám možnost jak spolupráci ,,zahájit“, nikde možnost nevidím.
    Jsou nyní na řadě makléři nabídky?

    Děkuji za radu.
    Jiří Dráb

  65. Zdravím,
    chtěla bych se zeptat, zda není v plánu nějaká blokace aktivace nabídky bez nahrání Zprostředkovatelské smlouvy? Předem díky za odpověď.

    1. Dobrý den,
      možnost aktivace nabídky bez nahrání smlouvy pouze dočasné z důvodu zjednodušení přechodu na nový systém. V následujícím měsíci (prosinec 2020) bude již dokument vyžadován.
      Děkuji za relevantní dotaz

  66. Dobrý den,
    děkuji za zpřístupnění dat celé sítě zatím ve stavu aktivních a především rezervovaných zakázek. Dá se nějak jednoduše v této celé síti filtrovat? Např. vyjet si všechny rezervované zakázky bytů v Praze nebo určité části Prahy? Alespoň by to zčásti dočasně nahradilo tu absenci dat zrealizovaných v celé síti, když by si člověk vyjel aktuální data rezervací v dané lokalitě. Dotaz tedy směřuje na to, zda musím scrollovat celým seznamem nebo lze informace z celé sítě vytřídit, tj. celá síť/rezervované/Praha

    1. Dobrý den,
      v každém výpisu nabídek / poptávek atp. existuje ikona trychtýře, díky které je možné výpis filtrovat. Položky filtru budeme ještě v průběhu měsíce doplňovat. Děkuji za dotaz

  67. Zdravím, při navádění nové zakázky nám v případě zadání u zdroje náboru – NAŠEL V TERÉNU – vyskakuje upozornění, že zadané ID přes dané médium neexistuje (přesně si tu větu nepamatuju) a zakázku nelze uložit jako koncept. Děláme něco špatně? Děkuji za odpověď

  68. Dobrý den,
    nezdá se mi šťastné čekat až 35 dní (a to prý to bylo dříve 60 dní)po uzavření zakázky se zasláním žádosti o hodnocení makléře, takto mi to dnes bylo vysvětleno. Zakázku uzavírám, pokud je vše splněno (katastr, předání nem. atd), nevím proč čekat dalších 35 dní se zasláním tohoto hodnocení ????

    1. Dobrý den,
      toto není o technickém řešení systému, ale o nastavení pravidel a směrnic v rámci RE/MAX. S tímto podnětem za pomocí svého franšízanta kontaktujte přímo vedení centrály RE/MAX. Děkuji

    1. Dobrý den, export do excelu je umožněný pouze adminům kanceláře.
      Takto bylo upraveno na základě podnětů od franšízantů. Pokud tuto funkci vyžadujete prosím pošlete požadavek prostřednictvím vašeho franšizanta na e-mail zbynek.hauzer@re-max.cz.
      Děkuji předem

      1. obrý den,

        děkuji Vám za odpověď a dovolím si ještě trochu argumentace. Předpokládám, že všichni chceme, aby nový Maxis všem urychlil a zjednodušil práci s ním. Pokud musím vstupovat znovu do editace nabídky, abych prodloužil její platnost (která mohla během rezervace skončit), tak to je spíše další zbytečný krok navíc, který mě jen zdržuje. Věřím, tedy, že na IT poradě vezmete tento argument v potaz.

        Děkuji a jsem s pozdravem.

  69. Dobrý den, proč mi po přihlášení do Maxisu stále vyskakuje okno s téměř 2 měsíce starou informací o změnách v Maxisu. Nestačilo by to jen jednou?

    1. Dobrý den, vyskakovací okno s aktualizační zprávou je možné volbou ve spodní části zavřít a potvrdit další „nezobrazení“.
      Nové okno pak vyskočí s další – pravidelnou měsíční aktualizační zprávou, ve které se dozvíte novinky a úpravy systému.

      1. Dobrý den,

        žádnou volbu ve spodní části nevidím, viz printscreen. Můžete mě prosím navést?

  70. Dobrý den,

    zajímalo by mě, zda je možné nastavit automaticky pravidelné topování na realitní servery.

    Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
    Vendula Špinková

  71. Dobrý den, dají se posílat už i hromadné smsky přímo z maxisu? Případně jak? 🙂 Díky!

    1. Dobrý den, tato funkce je možná již nyní.
      Stačí si (své) kontakty označit a ve spodní části v hromadných akcích vybrat možnost „Odeslat SMS“.
      Děkuji za relevantní dotaz

  72. Dobrý den,
    Děkujeme za implementaci cenových map MAXIS. Prosím o doplnění možnosti výběru filtru více druhů nemovitostí v jednom vyhledávání – např. pokud hledám RD, tak může být relevantní nemovitost i chalupa, ale musím jí filtrovat zvlášť.

  73. Dobrý den, je možné přidat funkci přémého stažení listu vlastnictví bez návaznosti na vytváření zakázky? Makléř mnohdy potřebuje stáhnout víc různých listů vlastnictví. Aktuálně musím vytvořit novou nabídku a v prvním kroku stáhnout LV a následně nabídku smazat. Děkuji

    1. Dobrý den, děkuji za velice dobrý dotaz. LV se vždy musí vztahovat k nějaké konkrétní nabídce či akvizici aby se měla jako soubor kam uložit! Nejjednodušší varianta tedy je vytvořit si akvizici (otázka 30s) a na ní LV stáhnout.

  74. Dobrý den, jak se zadává developerský projekt, resp jaké má parametry? Budu mít v nabídce 11 stavebních pozemků. Děkuji

    1. Dobrý den,
      Dev. projekt se zadává podobným způsobem jako nabídka přes hlavní menu –> nový projekt.
      Pokud s tímto budete potřebovat pomoci více, kontaktujte prosím kolegu Čermáka.
      Děkuji za dotaz

  75. Dobrý den, praktický dotaz. Prosím implementovat při zadání poptávky možnost výběru celé ČR! Nebo výběr krajů (s možností vybrat všechny okresy). Když hledám v celé ČR, musím jednotlivě naklikat kraj a pak jednotlivě okresy – opruz. Děkuji :-).

    1. Dobrý den, výběr celé ČR najednou nyní nelze. Je potřeba postupovat po krajích.
      V průběhu roku 2021 budeme implementovat zcela nové zadávání lokality pro poptávky, výběr celé ČR necháme až do této fáze.
      Děkuji za dobrý dotaz

      1. Dobrý den, mám ještě druhou praktickou záležitost k zadávání lokality poptávek. Často lidé chtějí oblast okolo nějakého města – např. 10 km okolo. Nyní musím do mapy, hledat obce v okolí a ručně je zadávat. To je nemyslitelná práce :-). Naskýtá se ale zde problém, když okolí nějakého města v jednom kraji zasahuje do jiného okresu či kraje! Dokázal by v budoucnu Maxis vybrat např. okolí Turnova 15 km, což obsahuje i město Újezd pod Troskami, což je nejen jiný okres (Jičín), ale i kraj (Královéhradecký). Tím by se po volbě „Uložit“ načetl i nový kraj a okres, který nebyl primárně vybírán. To by prostě byla pecka!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 Děkuji.

        1. Dobrý den, na úpravě zadávání lokality u poptávek pracujeme. Chceme způsob zadání předělat na uživatelsky přívětivější.
          Děkuji za komentář

          1. Dobrý den, anebo další možnost – výběr nakreslením z mapy……

  76. Dobrý den,

    líbí se mi vyplnění údajů klienta z internetové poptávky do protokolu o prohlídce a nyní také možnost úpravy data prohlídky. Chybí mi však předvyplněná nemovitost z poptávky, musím jí zadávat ručně. Ślo by toto upravit? Děkuji

  77. Uložení / uložení a zavření
    Dobrý den, šlo by doprogramovat rozdělení tlačítka Uložení na 2 tlačítka: Uložení / Uložení a zavřít (takto to má např CRM Raynet). Nyní je opravdu frustrující po každé úpravě (všichni jsou zvyklí z maxis1) a kliknutí na uložení znovu vyhledávat nabídku a klikat na upravit, obzvlášť, když odezva maxisu2 se počítá na sekundy nebo desetisekundy. Takhle by při kliknutí na uložit maxis změny uložil ale zůstal v nabídce nemovitosti. Maxis 1 byl marcha a co člověk neuložil o to přišel a zvyk je železná košile.

    1. Dobrý den,
      předávám k zamyšlení na programátory.
      V podstatě by však bylo tlačítko „Uložit“ k ničemu 🙂

      Probereme na poradě a dám vědět.

      Děkuji za dotaz

    1. Děkujeme! Snažíme se 🤜🤛
      Příští měsíc chystáme napojení na e-mailingové platformy přes API a mnoho dalších inovací 💪🏿

  78. Dobrý den, chci se zeptat, jestli proběhly v posledních dvou týdnech nějaké zásadní změny v Maxis? Protože se mi začali znovu ve velkém množství ozývat zájemci na všechny, i starší nemovitosti v nabídce, což mě překvapilo, ale také mi chodí zdublovaná oznámení od zájemců. V Maxis v časové ose mám například téměř od každého zájemce 4x projevený zájem a v emailu 4x email. Děkuji.

    1. Dobrý den, proběhla úprava na WWW stránkách, která tuto chybu vytvořila.
      Nyní by mělo být již v pořádku.
      Děkuji za dotaz

  79. Dobrý den, rád bych klientovi (vlastníkovi nemovitosti) odeslal report „Ohlasy nabídky“. Zde se však objevují nesprávné informace ohledně počtu prohlídek, kontaktů a pod. Kde se dá report editovat?

    Děkuji

    1. Dobrý den,
      informace o poptávkách a prohlídkách se propisuje automaticky ze systému.
      Pro záznam prohlídek využívejte PLÁNOVÁNÍ a ZÁJMY v akci nabídky, nebo přes KALENDÁŘ.
      Děkuji za dotaz

      1. Dobrý den,
        část zájemců o prohlídku mě kontaktuje přímo telefonicky a prohlídku domluvíme rovněž telefonicky. Zapisovat tyto klienty do Maxisu do PLÁNOVÁNÍ nebo ZÁJMŮ jen proto, aby mi správně seděl report pro majitele je pro mě další práce navíc. Jako mnohem snažší se mi jeví možnost editace počtu přímo v reportu, tak jak to bylo možné u starého Maxisu. Šlo by to udělta jsko to bylo dříve?
        Děkuji

      2. Navíc od zájemce, který mě kontaktoval jen telefonicky nemám žádný souhlas zadávat jeho údaje do Maxisu…

        1. Nic takového zatím zpracované nemáme, rozhodne je to dobrý podnět na úpravu.
          To zda si vyžádáte další kontaktní údaje a násl. mu odešlete informační povinnost je jen na vás a na tom jak pracujete s databází poptávajících.

  80. Dobrý den, potřebuji Vaši technickou podporu administrátora a přegenerovat nadpis v hl.poli názvu inzerátu ID 273-NP01243, jak níže uvedeno, za Vaši rychlou akci předem děkuji, Raymová, 739356856, REMAX Partner
    Prodej bytu 3+1, 102 m2, Holubice
    Prodej nadstandardního 4+kk bytu, developerská zástavba, obec Holubice – Kozinec
    Namísto 3+1, potřebuji přepsat na 4+kk, a píše mi to, že to musí udělat jen administrátor……..

    1. Dobrý den, nadpis dokáže přegenerovat váš MAXIS Master v kanceláři.
      Pokud si s přegenerováním nebude vědět rady, může kontaktovat naší podporu na maxis@remax-czech.cz

      Děkuji za velice dobrý dotaz

  81. Dobrý den, měla bych poznatek k Protokolům o prohlídce. Šlo by, aby šel rovnou vygenerovat z řádky zájemce o nemovitost v Časové ose? Abychom nemuseli údaje přepisovat ručně. Nebo jestli jsem to jen někde nenašla..? 🙂 Děkuji.

    1. Dobrý den,
      do časové osy se protokol propisuje automaticky.
      Jak do nabídky, tak do zájemce

  82. Nemůžu najít možnost „neexportovat informaci o slevě“, jako to bylo ve starém Maxisu. Nechci mít nápis „Zlevněno“ u nemovitosti. Můžete mi poradit, kde to najdu?

    1. Dobrý den, položku „zobrazit / skrýt zlevněno“ máme nyní na seznamu úkolů a měla by tento měsíc být nasazena.
      Děkuji za dotaz

  83. Ještě jsem se chtěla zeptat, jestli je možné si u prodaných nemovitostí, které mi vyjedou u cenových map, vytisknout leták s mým jménem. U starého Maxisu ve filtrování nabídek to šlo a je to účinný nástroj při náběru nemovitosti, kde ukazuji prodávajícímu různé nemovitosti a můžu argumentovat o ceně. Takhle jsem našla jen přehled, který ani nejde vytisknout v nějaké srozumitelné tabulce (to co vytisknu v xls, není mořné použít k prezentaci) a není tam popis ani fotky.

    1. Dobrý den, pokud si nabídku přes cenové mapy MAXIS zobrazíte, naleznete v jejím náhledu ikonu tiskárny a můžete si jí vytisknout „za tisknoucího makléře“
      Děkuji za dotaz

  84. Dobrý den, je možný import kontaktů do adresáře? našel jsem jen export, ale import chybí… Děkuji

    1. Dobrý den,
      nic takového nyní v systému nemáme.
      Určitě je to zajímavý podnět pro vývoj.

      Děkuji za dotaz

  85. Dobrý den,
    je možné udělat něco s výstupem ze statistik? V předchozím Maximu, byl výstup reprezentativní a nyní mi z toho vyjede tabulka z excesu, kterou abych mohl použít musím všelijak upravovat. A ještě to s reprezentativním výstupem nemá nic společného.
    Předem děkuji za informaci

  86. Dobrý den, je super, že je možné v maxisu generovat formulář k aukci. Ale hází to chybu. Prosím o opravu – když zadám termín pro podání nabídek např. 20.5.2022 a vyhodnocení nabídek např. 25.5.2022, u případu je zadané správně, ale ve výstupu mi to vyjede stejné datum a to 25.5.2022, což je pro klienta matoucí, když mu osobně říkám nebo píšu do mailu něco jiného. (např případ č. NP06622 nebo NP06686) A navíc, bylo by lepší tam dát možnost nastavit, že termín podání nabídek je možný např. od 19.5.2022 – 10.00 hodin do 20.5.2022 – 22.00 hodin. A navíc by se to mohlo propisovat z termínů pro nastavení aukce výše…. Díky za úpravy.

    1. Dobrý den,
      velice děkujeme za feedback, necháme opravit a doplnit možnost zadat datum s časem.

  87. jak prosím nastavím makléře RX do klientské zóny ke klientovi, když nabídka hypotečních makléřů neobsahuje žádný záznam ?

    1. Dobrý den,
      musíte mít přes RX FINANCE přiřazeného poradce, jinak v MAXIS vidět nebude.
      Pokud poradce není vidět, kontaktujte prosím RX FINANCE a nechte si ho v RAMS přiřadit.

      Děkuji za dotaz

  88. Dobrý den pane Hauzere,

    byl jsem upozorněn svým klientem na následující skutečnost:
    Exportovaný inzerát z Maxis na prodej jakékoliv nemovitosti vždy automaticky, ale chybně nabízí panoramu z mapy.cz z roku 2019.
    Maxis bohužel nenabízí tu novější panoramu z 2021.

    Mapy.cz nabízí novější panoramy.
    Maxis tahá ty starší.

    Je možné toto opravit, prosím?
    Děkuji

    1. Dobrý den, API dokumentace pro Mapy.cz neumožňuje změnu verze / data map v režimu jaký využíváme viz https://api.mapy.cz/doc/index.html

      Mapy.cz jako takové budou vždy obsahovat nějaký funkcionality navíc, které se do API nedostanou, nebo budou extra zpoplatněné.

      Pokud máte s nějakou lokalitou problém, doporučuji v MAXIS tuto funkci u nabídky deaktivovat.

      Děkuji za relevantní dotaz

  89. Dobrý den, několik dní se u nabídek nezobrazují ve statistikách data ze serveru Sreality. Můžete prosím zajistit nápravu? Děkuji

  90. Dobrý den, potřebovala bych odstranit vyplněné hodnocení klientem a poslat žádost o vyplnění ještě jednou. Klientka vyplnila omylem špatně. V Maxis lze vyplněné hodnocení pouze schválit, odstranit a zaslat ještě jednou, bohužel nelze. Děkuji

  91. Dobrý den, chtěla jsem si ujasnit – když vytvořím nabídku, ale neexportuji ji na žádný z webů, tak je přesto spáruje se s poptávkou?

  92. Dobrý den, chtěla jsem si ujasnit – když vytvořím nabídku, ale neexportuji ji na žádný z webů, tak je přesto spáruje se s poptávkou?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *